У овиру пројекта "Лична карта" животиња ученици 1. разреда ИО Дрежник су се током априла упознали са основним карактеристикама домаћих и дивљих животиња из окружења.

1. фаза:

Ученици имитирају гласове животиња. Задатак осталих ученика је да погоде о којој животињи се ради.
Затим играју игру “Погоди животињу“ . Један ученик стане лицем окренут према табли, а леђима разреду. За то време други  ученик пише на папиру име загонетне животиње. Покаже папир осталим ученицима у одељењу.  Ученик који је издвојен окреће се према одељењу и поставља друговима питања на која може да се одговори са ДА и НЕ. Има право да постави  5 питања, а затим погађа тајанствену животињу.  Ако не успе, испада из игре. Игру наставља следећи ученик.

ЛИНК СА СЛИКАМА

 

2. фаза

На основу упутства са претходног часа, ученици су прикупили податке о једној домаћој и једној дивљој животињи из наших крајева као и њихове фотографије. Учитељица је припремила образац „ личне карте“ животиња. Ученици израђују „личне карте" према датим упутствима и то за једну домаћу и једну дивљу животињу.
 Разговором који следи  уочавају сличности и разлике између животиња.

ЛИНК СА СЛИКАМА

 

 3.фаза

Ученици се присећају дечијих игара у којима се помињу животиње. То су игре:
„ Нека бије, нека бије“
„Вук и јагње“
„Иде маца око тебе“
„Ласте проласте“
„Лети, лети“
Затим се на школском игралишту играју тих игара.

ЛИНК СА СЛИКАМА

 

 4. фаза:

Учитељица је припремила и одштампала цртеже  на којима су приказане животиње. Затим су они исечени дијагонално на 4 дела који помешани. Ученици су добили задатак да делове споје, формирају  слику животиње и   залепе је на бели папир. Након тога су идентификовали животиње говорећи  шта знају о њиховом начину живота.
Потом су добили задатак да о једној животињи смисле стихове. Сваки ученик је смислио по једну строфу коју је записао на заједнички папир. Тако је настала песма о животињама која је изложена на паноу  у учионици.

ЛИНК СА СЛИКАМА